pühapäev, september 06, 2009

Fotopeatus

Mind on juba pikemat aega vaevanud see, mida teha üksikute fotodega, mis kuhugi galeriisse ei kuulu, kuid mida tahaks siiski ka teistele näidata. Siin blogis neid reisi- ja muude juttudega läbisegi avaldades muutuks kogu kupatus mu enda jaoks liiga segaseks ja koormatuks. Seega otsustasin, et on vaja mingit selgemat formaati. Proovisin nii ja proovisin ka naa, kuid ikkagi tundus kõige mõistlikum variant selliste fotode jaoks eraldi blogi luua. Kuna ma pildistan enamasti kõike, mis mind ümbritseb ja minu arvates jäädvustamist väärib, siis peenemaks kui lihtsalt fotoblogi ma seda lehte liigitama ei hakka. Lisan sinna uusi pilte vastavalt sellele, kuidas neid juurde tuleb. Enda kogemus näitab, et nädalas korra ikka midagi objektiivi ette jääb. Nii et kui huvi on, siis võid aeg-ajalt hetkeks või paariks peatuda Fotopeatuses. Eks näis, mis sest asjast saab.
See, et ma piltide jaoks uue blogi püsti panin, ei tähenda, et ma siinset enam ei täienda. Jätan selle pigem reiside ja muude huvitavamate sündmuste verbaalseks kirjeldamiseks ja niiöelda väravaks teistesse teemadesse.
Sedasi siis!

Kommentaare ei ole: